28 dec. 2008

Lost

Väninnan S och jag gick på promenad idag.
Halvvägs så kom jag på att jag visste en mysig liten stig som vi kunde gå.
Hade gått där med lilldottern då hon red en gång.
Tror ni inte på F-N att vi lyckades gå "vilse".
Detta var bakom silosarna så vi såg ju dom hela tiden men när vi äntligen trodde vi var framme så var det en å som vi inte kunde komma över...
Så det blev nästan ett varv till för att komma till vägen.
Till slut kom vi till bebyggelse igen.
Via en privatpersons stallbacke...
Men skönt var det - att få röra på fläsket!

Nu har jag greppat penseln igen och nu målas det svart för hela slanten!
Bilder kommer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah..det blev en extra runda :0)...Tänk vad flitig du är med penseln...I veckan ska vi börja med grabbens rum (vi och vi ???)sambon kanske jag ska säga...jag kan hjälpa till att stuva om så han komemr åt...Jag ska bara köpa nya limburkar eftersom de jag köpte innan jul har tydligen försvunnit...Jag har förlagt de ngn stans ute så de kom aldrig med hem..Inte kul när det blir extra utgifter sådär..
Nu ska jag ta en promenix innan jag börjar jobba...

Anonym sa...

Vilken kåk uläcker, din med förresten fint med spotar.Häftigt med pall och stol Keep Going in black