7 dec. 2008

Glöggkväll

Lite bilder från glöggkväll hos grannarna!
Glöggkväll-temat ändrades raskt och blev TP-kväll!

Här är ena laget med sin lilla "maskot".


Andra laget. Även de med en liten "maskot".
Jag ber er titta särskilt noga på L:s och V:s vinnarskalleminer. =)




V knäpper bloggbilder och L och C poosar för glatta livet!
A var min lagkamrat.
Utan att säga för mycket så kan jag nog säga vi två var de enda som inte tog detta på blodigt allvar... ;-)
Så lyckades vi inte få mer än en plutt heller.
Men jädrar vad frågor vi svarade rätt på.


Här sitter värden och meorerar svaren...
(Eller inte!)
Med magen full av en massa dryck och jox så lullade vi hemåt i natten.
Tack å tack för en trevlig kväll!






3 kommentarer:

Annis sa...

Nu "funkar" din uppdatering igen =)

Annis

Lilla livet i Ingeborg sa...

Oj, nu har du gjort tre inlägg! Måste skärpa mig med mina egna uppdateringar:-) Tack så mycket för den lilla boken, den har gett mig många skratt!

Anonym sa...

Hahah..det var mpnga kädna aniskten här ser jag...både gamla föräldrar och collega....