10 dec. 2008

Bums!

Sent i måndags kväll klickade jag hem en ljusslinga till mig och väninnan.
Idag, onsdag kl.14, pep det till i mobilen och i sms:et stod det att nu kunde paketet hämtas ut på Åkrahallen.
Snabba ryck!
Tack för det Bluebox.
Börjar bli lite FÖR enkelt och smidigt att klicka hem grejor via nätet...
Klickade hem nya linser oxå i måndags.
Halva priset jämfört med hos optikern.
Men nästa laddning linser köper jag hos optikern, för jag vill ju absolut få ögonen kontrollerade noga en gång om året.
Och optikern ska väl ha lön han/hon också! =)

Ohlala vad fint det lyser!
(den gör sig dock bättre i verkligheten)
Det blir en året-runt-slinga.
ska lägga den på en byrå eller på ett skåp sedan.



2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

åhhhh, vill ha!

Anonym sa...

Åh, vad myspys det där blev med slingan...Ngt för lilltösa skulle jag tro om hon fick se det :0)...
Jag skulel ha varit med henne idag i skolan på fm men vår käre son missade bussen så jag fick köra in honom...(han hade nationellt prov på morgonen)...annanrs hade han kunnat tagit en senare buss och kommit försent...
H har oxå köpt linser via nätet och det är perfekt...men har även kvar kontakten med optikern...tror jag...