3 dec. 2008

Gäsp

Här är det långt mellan inläggen...
Har lite stillestånd i hjärnan vad gäller inlägg.
Och kvällarna räcker inte riktigt till som jag vill.

Var hem till en tjej ikväll och kollade på huset som hon och sambon ska flytta in i.
De har rustat en hel del.
Och mycket har de kvar...
Men oj vad fint det blir!
Är så kul att få gå husesyn hos folk.
Sen så gör det inget hur det ser ut!
Ser man någons hem så kan man lite läsa vad det är för människa och hur den lever.
Spännande!

Idag ville lilldottern somna i min famn framför tv:n.
Jag var tvungen att säga ifrån...
Tyvärr så orkar jag inte bära upp henne i sängen sedan.
Hon har blivit för stor.
Sorgligt nog.
Minns att jag kände likadant när stordottern blev för tung för att hon skulle få somna i famnen i soffan.
På helgen går det an för då är ju sambon hemma.
Han är ju så stor och stark! ;-)
(hoppas han läser detta så vinner jag lite pluspoäng...)

Om 16 dagar går jag på jullov.
I fall nån undrar!

Nattinatt!

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

ja, usch vad tiden går fort. helt plötsligt flyttar de hemifrån...

Anonym sa...

inte undra på att du gäspar du ska inte vara uppe så lände det är då man är trött. som du vet är jag ledig idag vaknade kl 5 får nog sova middag ha en bra helg