8 sep. 2008

Dagen i korthet

*host host snörvel frys o svett o atjooo o dunk dunk i skallen*

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAr tänkt på dig idag ochu dnra hur du hadde det.. (jag var i närheten av ditt hus)....men hade inte tid pga läkarbesök i byn till tösa....var bara in och handla...
Du får krypa ner til kojjs och be töserna pyssla om dig riktigt ordentligt "blink"....

Anonym sa...

Äsch, mitt namna försvann men du har nog redan listat ut att det var jag som skrev tidigare inlägg....

Vickiehickietorian sa...

ja, fast vad det verkar som han var där för att handla och gick sen... hoppas jag. så jag fick bara höra om händelsen fram till att nån slog..

Anonym sa...

Nej! jag har inte hört att sambon slog...utan jag hörde bara att det var stökigt. och efter beskrivning antar jag att det var sambon... men vår kille säger att de gick, så de såg inget slag.

Anonym sa...

om vi båda ligger däckade, så borde inte den i mitten ta hand om oss då? fixa o greja. mvh favo grannen

Lilla livet i Ingeborg sa...

Ja visst är det roligast i hytten! Säg bara till när kryssningen blir av, så hänger jag mer än gärna på!:-)