25 sep. 2008

No way!

Hm.
Sambon har varit i sin hemstad i norraste Norrland en vecka.
Nu ringde han och ville jag skulle ringa upp lite senare.
Vi skulle snacka om en grej sa han...
Han skulle bara basta först.
Jag anar renar i mossen...

.......... Nä käre sambo: Jag tänker inte flytta upp och bo i en kåta och ha barn som sitter och gnager på torrkött och stå och jojka på ett kalfjäll medans du slirar runt på skoter och kastar lasso och kniv och Gud vet vad...............
Jag gör´t inte...

Alltså - nu när vi fått Galleria och allt här i stan!?!

4 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

klart du ska flytta!
tänk vad du skulle tjäna pengar!
inte ha några gallerior att spendera det hårt ihoparbetade slantarna!

LoWa sa...

Men bensin till skotern är ju inte gratis...

Anonym sa...

Nog för att jag skulle kunna flytta dit men kanske inte för all evighet...Tänk så rogivande det skulle vara....Jag tror inte det är samma stress där som här...vad jag fått det ifrån vet jag inte...

Olle sa...

*asg*
Det låter väl mer spännande än en galleria!?! :)