6 sep. 2008

"RÅKADE-göra"

Okej - detta hamnar under "råkade göra"-listan...
Fick en impuls (ja kanske från högre makter - vad vet jag?)
att ta bort en kista som blockerar halva hallen.
Den släpade kidzen och jag in i vardagsrummet.
(där den väl egentligen inte heller får plats men nu snubblar man inte över den iaf)
Och då blev det väldigt tomt i hallen så då tog jag ett litet skåp från badrummet och ställde där:


(tapeten och bården är anno 1994 och skall uppdateras till 2008 eller rent av 2009.
Allting har/tar sin tid...)
Blir ett perfekt litet bord att lägga ifrån sig saker på ifall man står i hallen och fixar frissan.
Men då blev det väldigt tomt i badrummet så släpade vi in en bänk som stod ute på verandan.
Den blir bra att sitta på då vi köar till handfat och toa...


Tidningarna har legat på hyllan på skåpet men nu fick de åka ner i en korg.
Lite förändring piggar upp! =)

Kan dock bli tufft för sambon när han rumlar hem inatt efter Rockland.
Han kommer tro han ser i syne.
Eller att han är mer packad än han trodde!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men att du håller på att skyffla runt så...du ska väl vila dig nu när du inte är så pigg..Gå och lägg dig vett ja å ha det skönt...

Lilla livet i Ingeborg sa...

Gud så fint! Jag skulle kunna hugga av mig ena armen för att få era fönster!