5 sep. 2008

Tajt


Skulle köpa lite schyssta träningskläder idag.
Trodde jag.
Varför är de så förbannat tajta??
Alltså vi är väl en hel del tjejer som börjar träna för att vi inte kan ha tajta kläder.
Och då vore det kul att kunna ha nåt snyggt på sig.
På mig är inte tajt snyggt.
Tråkigt.
Men å andra sidan:
Den dagen jag kan ha tajta kläder så kommer det finnas en uppsjö att välja på!!
Och jag hoppas den dagen kommer!
Fortsätter jag såhär så kommer det funka utan alltför stora uppoffringar.
Belöningen är att få må bra.
Men det märks att jag blir äldre.
Blir svårare och svårare att tappa kilona.



2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

jag tycker att det är tur att de där tajta kläderna inte passar.
Jag skulle väl antagligen vara odräglig annars...bara springa omkring i sviiiintajta kläder och visa upp mig hela tiden!

Anonym sa...

Nja, inte så fint att se ut som en kåldolme direkt......
Vad duktuig du är som har börjat...
Jag börjar men dagen efter så halkar jag tillbaxs på nge jävla konstigt sätt...
Tänk om det kunde vara så attm an inte gilla socker och allt gott...utan bara det nyttiga....Då skulle jag se ut som brittan nu( britney spears)Hon har tydligen gått ner en massa med personlig tränare....
Det är vad ma skulle ha....slippa jobba och bara träna...I like it!!!