27 sep. 2008

Lördag

Hipp som happ så blev jag hembjuden till min exsvåger (?svägerskans exman) på lite vin ikväll.
Hans son, barnens kusin, fyllde dessutom år idag o det skulle ju firas.
Med vin! ;-)
Så nu har jag fått i mig både rött vin och vitt vin.
Alltså jag gillar ju inte vin men försöker lära mig och faktiskt, idag gick det ganska lätt att dricka. Kanske lite FÖR lätt.
Och massor med godis slank ner oxå.
För det är ju ändå lördag idag.
Vadå GI?
Förresten så cyklade jag både dit och hem så godiset har jag nog trampat bort.
Yeah right...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har oxå tagit lite vin nu på kvällskvisten....fast visst måste jag säga att jag föredrar hellre öl men ,....du vet, vikten...

LoWa sa...

Och jag dricker ju helst inte alls om jag inte ska ut på "lokal". Men faktiskt så var jag lite sällskapssjuk så då gick det i lite vin! Och A skulle sova där för andra natten i rad.

Anonym sa...

jag har inte drukit vin, däremot åt ja TVÅ STORA bitar dajmkaka som L hade gjort(super god).S gjorde chocklad pudding. till dessa goda saker var det vaniljvisp OCH grädde. idag (sön) ska ja baka rulltårta med HEMMA gjord äppelmos och S ska göra negerbollar. så nästa vecka ska ja gå till jobbet vare dag (tror ja). dessutom var jag o stortöserna och åt på johanssons.