1 sep. 2008

Styrka

Idag visade jag prov på verklig styrka!
Jobbade 8-17.30 och drog sedan direkt till ett styrkepass som drog igång kl.18.
JÄPP.
Jag har förvånat mig själv rejält.
Och säkerligen en och annan läsare oxå! ;-)
Till råga på allt så var en före detta kollega (haha- ännu en. Guuúuu vad många före detta kollegor jag har!) instruktör.
Jag var lite orolig att han skulle gå hårt åt mig.
Men han skötte sig bra och skrek bara en vända "Duktigt L" eller nåt i den stilen.
Och då sög jag ju i mig såklart.
Nu är jag riktigt mör både i kropp och knopp.
Over and out.

2 kommentarer:

Annis sa...

Härligt! Det är ju faktiskt väldigt kul. Har det skaffat en HAN på puls nu? Då går jag med dit =)D

Lilla livet i Ingeborg sa...

Oooh ja, en vit Kitchen aid skulle definitivt falla mig i smaken:-)
Vet inte hur jag ska övertala min käre oäkte make om att köpa en sån bara..;-)

Jag har redan inlett en övertalningsstrategi; -Tänk vad du kommer att få äta en massa gott när jag har en bakmaskin:-)