23 aug. 2008

Hej höst!

Jaha - nu är vi inne i rullorna allihopa!
På gott och ont.
Och idag skiner till och med lilla solen så var det bara att passa på och klippa gräsmattan.
Har jag tur var det sista gången.
När jag plockade ner hängmattan slog det mig hur lite jag legat där...
Somrarna går så fort.
Allt man vill, ska och måste göra styr liksom hela sommaren.

På jobbet mitt känns det mesta jättebra!
(förutom att kliva upp på mornarna då..)
Nästan som ett nytt jobb! =)

Nu gäller det bara att komma in i rullorna med att äta bra och träna...

3 kommentarer:

Annis sa...

Då är snart allt på topp då!? För morgontrötthet finns det väl ännu inget bot på?

Anonym sa...

Ja, det känns nytt för mig oxå. I fredags kväll var jag trött i fötterna efer att ha sprungit efter dina gamla juveler. Så nu är det min tur att få gratis motion på jobbet/Kattis

Anonym sa...

Gräsmattan är nog inte slutklippt än tror jag....(säger jag som aldrig klipper gräset :0))
Hålla vikten ska jag börja med näs-ta vecka....då j.vlar ska du få se på annat...(håller väl ngn vecka sedan är det kört igen )