24 aug. 2008

Sova-sova-säng-säng-säng

Åååååhhhhh vad jag vill ha en ny säng....
Jag visste det: skulle vägrat mobil (eller köpt en billig) och köpt en säng istället/oxå!
En smalare.
Han är ju ändå borta nästan jämt ;-)
Och en skönare.
(asså - den är 15 år gammal)
Och en snyggare.
(bort med dammsamlande sängram)
Och en högre.
(inte våningssäng - så illa är det inte...)
Vill ha den stående snett ut i rummet från ett hörn.
Kommer bli såååååå snyggt och helt enligt Feng shui-regelboken.
Jag (vi) kommer sova så gott och se 10 år yngre ut i ett naffs.
I wish.

GRATTIS!
Idag har en före detta kollega blivit mamma till en liten son.
Så kul!!
Återstår att se om han ska heta Dolf.
Som vissa tycker =)
Arma barn isåfall.
*garvar*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg klart ut som en Dolf!

LoWa sa...

Skärp dig! =)
Ingen unge ser ut som en Dolf.
Då blir det promenad dit ut på inspektion snart då!? ;-)
Förresten: det typ ekar i postlådan thesedays...

Anonym sa...

Ja en inspektion är på sin plats! Jag hade tänkt åka dit igår kväll, men då var det inge bra sa han för hon hade magont, och sen så klämmer hon ur sig en unge sådär bara! Men klart en Dolf Arnold Bruce.

Du kan få min Sala Allehanda! Kan nog stjäla åt mig DN, Trav och Galopp och den där Hemmets Veckotidning också. Men då kanske grannarna börjar fundera om deras tidningar aldrig är där de ska.
Skönt att slippa skiten ärligt talat

Vickiehickietorian sa...

kolla in denna säng som är till salu på blocket
http://www.blocket.se/vi/17507094.htm

Anonym sa...

Säng annonsen var kul skrivet...liteannorlunda än vanliga annonser hihihi..

LoWa sa...

Mr B: Himla käcka mellannamn... Haha - SA har jag ju och inte ska du behöva stjäla! Helst inte av grannnarna. Dem ska du försöka hålla dig väl med ju!
Vickiehickie: Har läst den tidigare men alltså den är ju askul! En något bitter make! =)