3 aug. 2008

Shopping

Jag tenderar att använda engelska i alla rubriker märker jag.
Lite sådär coolt som Viktoria Silvstedt (nu ökar besöksstatistiken dramatiskt bara av att skriva hennes namn. Är nog många som googlar på det...)
Ska försöka skärpa mig.
Nåväl - på Öland (jaja jag vet att jag tjatar om den förbaskade ön) hanns det med lite shopping oxå.
Det hör ju till att tömma plånboken när man är på semester.

En plastblomma fick följa med hem.
Den ser dock så äkta ut att jag nog kommer vattna den av bara farten!
(fast ska jag vara ärlig så är det oftast min mor som vattnar blommorna. Jag glömmer liksom bort...)


Ett avlångt ljusfat som är fint till mycket.
Här har jag fyllt det med stenar som vi plockat på - ja, just det: Öland!


Dehär tömde plånboken rejält.
Två örngott från Lexington.
Har man inte dyr vanor så skaffar man sig det lätt...


Och en ursnygg zinkskylt till dörren.
Kransen hade jag sedan tidigare.


Sist men inte minst en hängare från Bruka.
Har länge saknat en hängare till min handväska som legat och skräpat lite varstans.

Ordning och reda - chips på fredá!?!

Inga kommentarer: