18 aug. 2008

Påtänd tonåring

(Fy vilken hemsk rubrik - men kunde inte låta bli...)
Här testar stordottern öronljus.
Jag har testat förut och det är riktigt skönt på nåt knäppt vis.
Det sprakar och susar och ska visst föra med sig en massa skit ut oxå.
Stordottern påstår att jag hör så illa för att jag använder topz.
Köpte öronljus till mig med ännu är det ingen som velat hjälpa mig med dom.
Försökte själv men känns osäkert.
Det är ju ändå liksom eld som jag ska ha väldigt nära frisyren...


Utan bildtext till denhär bilden så skulle det nog kunna tas för nån högre grad av tortyr.

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

HAHAHA!jag skrattade rätt ut!

Anonym sa...

D frågade vad hon gjorde på bilden...han kom och gick förbi mig och titta över axeln...
Det ser ju lite rolgit ut och jag vet inte om jag tror på detta...