15 jan. 2009

Fetton

Har nyss kollat på ett program om kvinnor som väger flera hundra kilo.
-Och är stolta över det!
Asså - jag vet inte om det är bra eller dåligt...
De tog betalt av män för att sitta på dom så de fick kvävningskänslor.
Var dom då feta för sin egen skull eller för männen?
Jag blev väldigt kluven över min egen vikt.
Tänkte först att min övervikt som grämer mig så fruktansvärt är ju inget jämfört med de här tjejerna.
Och i samma andetag tänkte jag att shit, jag måste verkligen ta tag i min vikt för att aldrig, aldrig behöva riskera att bli så fet som de faktiskt var.
Deras hälsa måste vara katastrofal...
Uschabuscha.

Nästa vecka gäller det!
Nyttig mat och motion.
Rivstart är det enda som funkar för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

men tänk vad pengar vi ska tjäna, ha ha!