30 jan. 2009

Kanoners

Ingen bra dag ur hälsoperspektiv...
Men sett ur livskvalitéperspektiv så har det varit en kanondag!
1.Vi var överbemannade på arbetet så det var inte ett dugg ansträngande att arbeta.
2. En klass hade café idag så då var jag ju bara tvungen att köpa en kanelbulle att mumsa på.
3. På eftermiddagen for jag till en väninna som jag träffar alldeles för sällan! Hon hade "slängt ihop" en lingon/pepparkascheesecake för min skull. Mycket god! Tog två bitar bara för det...
Och oj vad vi babblat! Och ändå blir vi aldrig "färdigpratade"...
4. När jag kom hem bjöd sambon på hemma-kebabtallrik. Very mumsigt!
5. Och snart stundar Let´s Dance som är ett helt okej fredagsfördriv.

Dagens motion: Så gott som ingen förutom rantandet hit o dit på jobbet.
(Förresten, glömde visst, hade Röris på gympan och det fick upp pulsen något.)
Röris 30 minuter.

Inga kommentarer: