22 jan. 2009

Uhuuu

Likt en allergiker bli sjuk av pälsdjur så blir jag sjuk av att träna.
Min kropp blir väl knockad av att röra på sig och bli riktigt utmattad.
Och denna gång slog det till fortare än kvickt.
(brukar slå till efter 2:a veckan)
Tränade igår.
Step up.
Tjoho vad jobbigt det var!!
Och idag är det step up igen.
Är det tänkt.
Men kl 16 kände jag att jag är på väg att bli sjuk.
Kulen, svidiga ögon, tjock i halsen och öm i skinnet.
Så nu sitter jag här med dåligt samvete om jag inte kommer iväg till träningen...
Fy bubblan.
Och jag som har nya snygga träningsskor och allt.
"Rykä Gold".
Jag riktigt flög (NOT) omkring på brädan igår!

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

härligt att du skriver igen!! det har varit tomt....jag fick wii träningsmatta igår. jag trodde det skulle vara lite beiget(?) men snacka om avancerat. den räknar ut allt möjligt... nu är jag fast... trodde jag, idag har jag bakat drömtårta! Mmmm mycket gott... så nu går jag och tjuväter hela tiden ifall nån annan gört så har jag iallafall fått lite...nu är den snart slut...fan

Anonym sa...

jag hade första tränignen med gym-stik. så imorrn kommer ja knappt att kunna gå. tur att man slutar tidigt. men tänk vad snygga vi ska bli til sommarens pool bad. mvh favo grannen

Anonym sa...

Vad är detta? Redan risig, ingen bra ursäkt! Det är inte träningen det är nog en släng från en av våra adepter. Håll ut, på`t igen bara kanske går bra i nya outfiten. Kryapådejkram