27 jan. 2009

Hemma?

Kom just på:
Eftersom ja var hemma idag igen med lilldottern så blev det sent igår kväll innan jag kom isäng.
Och vad gör väl det för jag skulle ju inte upp i ottan idag utan sov tills jag vaknade.
Alltså: Lullade upp vid halv 10-snåret och ser på nummerpresentatören att sambon ringt kl 07.15, 07.30 och 07.40. Plus att han ringt på min mobil vid halv 10.
Jag ringer upp honom men får inget svar.
I detta läget så blir man ju såklart orolig om det hänt nåt.
Har nån dött? Har han ramlat ner från ett tak? Ha nån kört i diket? Har hans pappa blivit dödssjuk?
Till slut så ringer han tillbax.
Han hade ringt bara för att kolla om vi var hemma idag igen!
GAAH - i ottan!! Ringer man nån 100 ggr i ottan för att kolla om den har en bonussovmorgon?!?
Hm.
Ibland blir jag så matt...

Inga kommentarer: