31 jan. 2009

Fredag

Jag behöll livskvalitétsperspektivglasögonen på hela kvällen...
Så min fredagskväll bestod av:

Klockan 20.40 drog sambon o stordottern m kompis till affärn.
Och vid den tiden på kvällen är jag så svag, så svag
så jag kunde inte annat än be dom köpa en B&J-glass till lilla mig...


Och sedan kollade vi på världens bästa feelgoodfilm: Mamma Mia!
Oj oj oj vad den är skön.
Saknade dock (för första gången i hela mitt liv) ett riktigt hemmabiosurroundsystem.
Musiken är ju så grym!

Nattinatt!

Sovmorgon - here I come!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk, den där glassen har jag inte provat på men tänker på dig varje gång jag ser den på åkrahalllen...
Jag får väl göra det ngn gång...
Nu sitter tösa och kollar på tv och äter chips????? Undrar om det var ngt hon har ätit kan man tänk....
Om det nu var magsjuka så var den en enkel variant av en må jag säga...
Farmor pröjsar tösas stövlar...braa vaa...

Annis sa...

Jag har inte provat glassen jag heller. Dyr men god? OCH jag har inte sett Mama mia filmen.

Har jag missat något?