13 jan. 2009

Skallebank

För övrigt så har jag rejält ont i skallen.
Haft det hela dagen från och till.
Det var därför jag behövde trycka i mig B&J.
(mutade till mig den från lilldottern med löfte att jag ska köpa en ny åt henne - de är dyra de rackarns glassarna. Och goda. Men dyr glass är nyttigare än billig sa faktiskt självaste Fredrik Paulún på en föreläsning jag var på. Så det så.)

Kanske beror min huvudvärk på att jag tänker och fnular mer än vanligt?
Är dags att göra en diskdefragmentering på hjärnkontoret.
Känns rörigt och oorganiserat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har grabben suttit och skrivit sin rapport i över 3 timmar på engelska och så försvann alltihopa...Vi hörde ngt bankade uppifrån och spprang upp och då var han arg...och inget kan jag göra...har erbjudit mig att fixa hjälp. (fusk) men hann vill inte det...
Nu är H upp och kolalr om han kan hitta ngn back up...stackarn...fy, vad jag lider med honom...
Man ska alltid göra en kladd med en vanlig pennan innan säger jag...gammal i gamet..

Olle sa...

Paulun ska säkert lansera nån dyr "nyttig" glass snart...det var nog därför han sa så... :)