9 jan. 2009

Synfel.nu/largetext

Kom på att det kanske även är storleken på bokstäverna som ställer till det för synsvaga läsare så jag kör ett inlägg speciellt anpassat för er!
(kunde ni inte läsa inlägget innan så är alltså detta en repris på det):

Har fått lite bakläxa från två äldre läsare. =)
De hade problem med att läsa texten när den var vit.
Så för husfridens (och läsarstatistikens) skull så har jag mixtrat lite med färgerna.
Vad gör man väl inte för sina läsare liksom!
Sobert och vitt gick inte hem så nu blir det lite svart/gråskala.
Jag hoppas att ni kan läsa allt nu utan att överanstränga ögonen!? (hihi)
Annars så får ni höjta till igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahh. härligt!!! Nu ser jag vad jag läser...

Vickiehickietorian sa...

jag tackar och bockar! nu kommer du behålla denna gamla läsare!

LoWa sa...

Vad bra att ni hänger kvar!!! Men jag minskar teckenstorleken något!

Vickiehickietorian sa...

gört!