6 jan. 2009

Sista rycket liksom

Jahapp - imorgon är det dags att återgå till arbetet.
Känns så overkligt så jag blir orolig att jag ska glömma ställa klockan.
Blir ju en viss skillnad att kliva upp 6.10 jämfört med 10-11.
Men fan vad skönt det ska bli att få gå och lägga sig på kvällen i vettig tid.
Vissa i denhär familjen är uppe halva nätterna.
Att sitta uppe och glo på dumburken till 2-3 är inget ovanligt.
(och sover till 12-13)
Tv:n är livet liksom... Grrr....
Och det stör mig nå så fruktansvärt!

Idag packades alla julgrejor ner prydligt och fint.
Jag som är lite halvgalen har faktiskt en speciell kartong där alla 1:a advents grejor ligger tillsammans.
Galet eller ej: Det underlättar verkligen när det är dags att dra fram allt igen!

Dethär året ska bli året då jag tar tag i mig själv och saker och ting.
Förändringens vindar ska blåsa så det riktigt tjuter och viner runt knutarna.
Yeah right...
Jag ska i alla fall försöka! Skam den som ger sig!

Inga kommentarer: