1 jan. 2009

Tillbakablick på 2008

Hm.
Många bloggare har varit flitiga och gjort en tillbakablick/årskrönika av 2008.
Jag tänkte oxå försöka men shit jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i förrgår...
Satt och skummade igenom almanackan men i stora drag har det mesta rullat på gott och ont.
Jag började blogga!
Min kusin gifte sig.
Lilldottern körde hårt med voltigen.
Styvfarsan fyllde 60 och bjöd på en resa till Lanzarote.
Öland som vanligt på semestern.
Jag började i en ny klass på jobbet. Välbehövligt! Och kul!
Stordottern började gymnasiet. Oj.
Mamma miste två hästar.
Lilldottern skaffade hästen "Raffe".
Stordottern hittade en vilsen kanin som får bo hos oss.
Svärfar blev akut sjuk men kämpar på.

Ja i stora drag var väl detta vad som hände men å andra sidan är det kanske mer dom små sakerna jag minns.
Alla tusen roliga små händelser som inträffar på ett år.
Det är dom man ska försöka ta med sig.
Det tråkiga lämnar jag kvar i år 2008.
För det finns tråkigt som jag inte ens vill skriva om...
-Nu är ett nytt år och det ska försöka fyllas med kul och mysiga stunder!
God fortsättning till er alla!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur mår din andre hälft????