18 nov. 2008

10.000!!!!!!



10.000 besökare visar min räknare på!!!
Jag kommer att lotta ut en liten överraskning till en av er som kommenterar detta inlägg.
Det enda jag behöver är ert namn eller nåt så jag fattar vem Du är!
När jag dragit vinnaren (givetvis kommer det gå till så att jag skriver alla namnen på lappar och sedan får någon opartisk familjemedlem dra en lapp).
Sedan läggs vinnaren ut på bloggen och då kan Du maila mig din adress om just Du vunnit!
Kom igen nu: bomba med kommentarer!!!
-Och tack till er alla som gluttar in här ibland!
10.000 sedan februari... WOW!!



10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med så många besökare....
Kanske blir jag den som vinner (tror dock inte det..brukar inte ha tur)...

Anonym sa...

Hoppas det blir jag som vinner....
Skönt med ledig dag!

/Linda grannen

Anonym sa...

grattis grattis.jag vill oxså vara med.behöver lite uppmuntran. mvh favo grannen

Anonym sa...

Men lotta det är ju jag som borde vinna såååå klart :)) Dra mig Dra mig ...... / Din grannes svägerska Jennie

Olle sa...

10.000 kronor i pris kanske?? :)

Lilla livet i Ingeborg sa...

Jag vill vinna, jag vill vinna!:)

Anonym sa...

Självklart ska jag vara med i utlottningen. Vi har ju flyt just nu.... Kanske en till elcykel???

Annis sa...

Kanske kan man vinna en chockladkaka?

Jag fortsätter att kolla in även efter 10 000.

Annis

Anonym sa...

grattis lotta nu när jag vet hur man gör ska jag kommentera din bloog i dag ska jag inte vara anonym men ibland kan det vara bra så du får lite att fundera över....din arbetskamrat på kontoret

Anonym sa...

jag heter lisen andersson jag ;)