4 nov. 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sandra "Lilla livet i Ingeborg".

Regler:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta sju saker om dig själv. Både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dom.
Låt dom få veta att dom blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dom.

Sju saker om Lotta:
1. Även om sängen är bäddad så bäddar jag alltid om den innan jag ska sova.
2. Jag hatar att laga mat(blir för ofta halv- och helfabrikat) men bakar jättegärna(aldrig halvfabrikat).
3. Jag är ljudkänslig och hatar när det smälls i dörrar och tappas saker här hemma...
4. Om jag äter tex nötter, russin, vindruvor eller godis så räknar jag så det är jämnt antal innan jag äter upp dom...
5. Kan inte se program på tv:n då de filmar i skogen bland träd, ris och kvistar. Då gör det ont i mina ögon och de tåras...
6. Samlar på tomkartonger och älskar att köpa inslagspapper och paketsnören.
7. Jag jobbade på en reklambyrå och tryckte upp 2500 kalsonger med ABB-logga mitt på fronten. =)

Jag utmanar alla som känner sig mandade att avslöja lite om sig själva!

Inga kommentarer: