9 nov. 2008

Överraskning

Fastän det inte blev en riktig födelsedag så har jag blivit ihåkommen.
Massor med sms, mail från Australien och telefonsamtal.
När jag sitter i telefon med min föredetta kollega som ringt för att gratta så stormar (haha) min "nya" kollega in med värsta fina paketet!
Och så susar hon ut igen lika fort som hon kom in!
Så paff jag blev!
Och i ivern att öppna paketet glömde jag ta kort på den fina inslagningen...
Men i paketet låg det allra finaste:

En superduper snygg kudde från "Nyblom & Kollén" köpt på Rombogården.
(jag hade sneglat på den tidigare i veckan och det hade Maka snappat upp märker jag!)
Jag blev så glad!!!
Tack Maka!
Bara ett problem:
(av i-landskaraktär...)
Kudden ska ju få hedersplats på kökssoffan.
I dagsläget är soffan träfärgad.
Avlutad.
Tråkig.
Men inte så länge till för nu har jag fått målarkli i fingrarna igen.
Frågan är bara om soffan ska vara svart(tufft) eller vit(klassiskt)?
Eller möjligtvis grå(sobert)?
Maka tycker röd(vågat!), men det är då alldeles för crazy för en sån fegis som jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott försöker igen att lämna en kommentar det är så roligt att läsa din blogg. vi ses Birgitta

Anonym sa...

hej lotta synd satt du inte kunde vara med i fredags för det blev en trevlig kväll vi var 14 st från särskolan nästa gång får du följa med kram bk