25 nov. 2008

16

Hinner inte med inlägg här.
Hinner inte med att måla.
Hinner inte med att fixa mat.
Hinner inte göra de ärenden jag ska.
Men det blir bättre.
Nästa år.
Köpte en alamnacka till lilldottern i helgen.
En hästalmanacka.
Of course.
En almanacka för 2009 med 16 (SEXTON!!!) månader!!!
Låt oss nu hoppas att de fyra extra månaderna är sommarmånader.
Borde bli så med tanke på växthuseffekten!?!
(Ah - vad dåligt skämt. Fy på mig. Förlåt Moder Jord...)

Idag:
Jobba till 16.15.
Befinna mig på hemska Sorf 17.00-18.40.
Föräldramöte 19.00.
(gissa vem som kommer stinka häst)
Och nånstans här ska det klämmas in handling, matlagning, läxhjälp, vedhämtning och helst en runda på stan för ärenden och medicinhämtning.
Wish me luck!
Det är det jag säger: Jag hinner inte hålla på och jobba dag ut och in.
Måste komma på en lösning. ;-)
Dags att dra!
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Som jag sa till Pär här om dagen, "nu får du väl se till att läsa vidare så du blir VD inom något i näringslivet så att jag kan bli lyxfru"!!;-)

Anonym sa...

jag tycker du ska varva ner, det blir jul ialla fall. barnen vill inte ha någon sur mamma när tomten kommer för han kommer väl till er i år igen kram