10 nov. 2008

Tack!

Vad glad jag blev för alla grattis!
Och vad skoj att ni kommenterar mer!
Fortsätt med det fast jag inte har födelsedag!

Vickiehickie:
Jag var borta 3 dgr och att läsa ikapp dina inlägg tog nästa lika lång tid!
Bra jobbat - är så himla kul att läsa!
Annis:
Tack för grattiset! Tänk att du gissade så bra!
Maria:
Blev ingen tårta så ni missade inget! =) Men fika ihop kan vi göra ändå nån dag!
Olle:
Smickrare där: 25... ;-)
Tiindra:
Tackar - nu är det du på tur snart!
Lule:
Älggrytan blev en jättebra present! Och att vi blev så bra omhändertagna i Umeå!
Birigtta:
Tack för grattiset! Och grattis till dig för att du äntligen lyckats få in kommentarer. Och två på raken dessutom! Kul!

Jag blir så glad för alla er som läser om allt och ingenting som jag skriver!

Inga kommentarer: