21 nov. 2008

Ungkarlsliv

Lever "ungkarlsliv" sedan i eftermiddags.
Har begett mig till rödfärgens stad.
Ska fortsätta "pimpa" P:s lägenhet.
Lättare sagt än gjort.
Han har rört till lite sedan sist.
På gott och ont.
Han har möblerat om och möblerat "till".
Så nu ska det rensas och shoppas.
Vi hann med en tur på stan idag och inhandlade svarta snygga gardiner.
Och så har vi hunnit med att käka på mysig restaurang med toppengod mat.
Nu vill han blanda drinkar till mig men jag är så MÄTT.
Imorgon ska vi shoppelishoppa!!
(jag känner på mig att P gruvar sig redan nu för det... Efter att ha spenderat 30 minuter på Åhlens idag segnade han ner i en soffa av matthet. Men tji fick han för personalen kom och körde bort honom: det är en visningssoffa blev han upplyst om!)
Trevlig helg friends!
Ni kommer väl ihåg att kommentera på "10.000-inlägget"???
Vinnaren drar jag nästa vecka!

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hmm, du kan få komma hit sen...Ineed you!
jag vinner aldrig något...så jag kommenterar inte ens, då kan jag inte bli ledsen för att jag itne vann...det är min filosofi

LoWa sa...

Äh-klart du ska kommentera! Annars skriver jag ditt namn på en lapp iaf!=)
Ditt hem skulle jag vilja göra "prilligt" folklore med "galna" inslag lite här och där. vad tror du om det? Du verkar inte rädd för färg och form!

Anonym sa...

Jag vet inte om jag var så fyndig med fototävlingen...Jag troddem an kunde redigera bilderna så jag hade helt annat tänkande när jag tog de första...typ självpoträttet...Jag skulle ha gjort mig mindre och suttit i min egen hand på samma kort...men när jag frågade då hade jag redan kommit till mitten av temana och då kan man inte göra ngt...Det måste följa i sin ordning...Så om man kommer på ngt bättre på tidigare tema då kan man inte ändra sig...lite synd....
Så jag är inte helt nöjd....
I det nästan tomma akvariet hadej ag tänkt lägga in de andra fiskarna jag hade på kort...men det gick inte heller ...
men,men...Nu är det gjort så får vi se hur det går...Ja, inte lär jag vinna med mina kort inte...det finns de som hade mkt finare...