27 nov. 2008

Vinnare

Idag har vinnaren av 10.000-besökaren korats!!!
Lilldottern agerade kontrollant så det inte skulle förekomma nån form av fusk eller liknande. Ordning och reda ska det vara!
Här är alla namn som kommenterade inlägget:


Och här drar lilldottern ett lapp med vinnaren på:


Och vinnaren är:

*trumvirvel*









Systeryster!!!!!
GRATTIS!



Men snäll som jag är (?) så hade jag även köpt en vinst till som skulle gå till andraplatsen.
Och andraplatsen knep:

Sandra!!!
Grattis till dig med!

(Sandra: din vinst kommer på posten inom kort, jag kan nog luska fram din adress av min kollega)

Och för redovisningens skull som visar vi här alla lappar med namn.


Här har vi paketen som "Systeryster" och "Sandra" vunnit.
Det vänstra är "Sandras" och det högra är "Systerysters".
Vad de vunnit avslöjar jag nästa vecka.
Vi vill väl inte förstöra överraskningen!?
Tack till alla er andra som tappert anmält er till utlottningen!
Bättre lycka nästa gång, så häng kvar! ;-)





1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

grrrrrrr, du ser... jag ska inte vara med på sånt här.jaja, grattis