1 nov. 2008

Bry

Nu har jag myror i skallen.
Frågade stordottern hur man gör så att ord blir överstruckna.
Många bloggare gör så och då vill ju såklart jag oxå kunna det.
Tex. Om jag skriver:
Idag ska jag styrketräna.
(det händer ju inte såklart)
Så då vore det kul/bra att kunna dra ett streck över det.
Men det kan bara göras om man har "blogg.se".
Hon vill sedan tidigare att jag ska byta till blogg.se.
Blogspot.com är kasst påstår hon.
Och vad vet lilla jag?
Nu avrundade hon hjälpsessionen med:
"Skit i att byta då.
Men det blir bara jobbigare ju längre du väntar..."

Fan oxå - jag som hatar jobbigt.
Saker ska vara lätt och gå lätt.
Annars får det vara.
Byta eller inte byta är frågan.
Huvudbry.
I min skalle som redan bankar.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

Nej, det är en asful flaska som hter orkidee eller något sånt. leonards orkidee ja, något sånt.
passar bättre på handled och halsgrop än på golv!