12 nov. 2008

5 gånger 3

Vickihickie har fått ett kedjebrev.
Jag hakar på jag oxå.
Gör det du med!

Då kör vi:

Tre jobb jag har haft:
-Jobbat på nattpatrullen i stan. Urkul och spääännande!
-Jobbat på en reklambyrå i Västerås som screentryckare.
(kul jobb men mindre kul chef...)
-Jobbat i hemtjänsten bland "A-lagare". Städning=svart sopsäck som vi öste ner alla T-spritflaskor i och skrapade bort allehanda kroppsvätskor från ytskikt såsom väggar.

Tre platser jag har bott på:
-Falun
-Krylbo
-Västerfärnebo

Tre saker jag gillar att se på tv:
-Inredningsprogram
-Efterlyst
-Dokumentärer

Tre favoriträtter:
-Tacos
-Hamburgare
-Fläskfilé/kyckling och bearniese

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
-I sängen sovandes. Med en lång sovmorgon alt. långt lov framför mig.
-Vid poolen/havet i nåt varmt land. Lyssnandes på ungarnas plaskande i poolen.
-På en massagebänk på Selma Lagerlöfs Spa hos en massör med starka nypor.

Japp.
Det var allt för denna gång.
Visst verkar jag vara en ovanligt intressant och spännande personlighet!? ;-))

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej du är en orginell person tack för att jag är din vän hoppas jag kram och gornatt önskar jag fick en sovmorgon du ska inte klaga du har flera varje vecka.

Vickiehickietorian sa...

åhh, vad avundsjuk jag blir.
tänk den som ändå hade fått vara hemsamarit hos a-lagarna.
låter ju bloody nice!

LoWa sa...

Vem är du anonym som skriver så snällt?? =)