2 nov. 2008

Nymålat

Här kommer bilder på några av sakerna jag målat i helgen.
för enkelhetens och snygghetens skull blev det vitt för hela slanten.
Nästa gång jag korkar upp en färgburk blir det nog svart för hela slanten.
Ni kommer bli varse.
En kruka som var brun.
Snygg men jag var trött på färgen.


Måla, måla så blev den vit och fin.
Till jul får den nog ett fint band om magen så blir den julig.


Samma sak med denhär gamla ljusstaken.
Fin form men färgen är jag trött på.


Tataadaa:
Som ny! Och högst upp tronar ett ljus som lilldottern gjort i skolan.
Passar som handen i handsken!

Och tro nu inte att detta var allt.
Det kommer mer bilder på nymålade grejor.
Men de andra sakerna är det lite "meck" med först.
På återseende!

3 kommentarer:

Annis sa...

snacka om pysslig. Du borde start någon homehelpstyling frima för ihoptorkade hjälplöst fattiga som behöver hjälp i sitt trista hem. Du fattar vad jag menar va?

Behöver jag säga att jag vore din första kund?

LoWa sa...

Du kanske behöver en spark i arslet?! Kommer man bara igång så ger det mersmak. Men du vore kul som kund! VIP-kund naturligtvis! ;-)

Anonym sa...

Fin fint! Ljusstaken blev ju underbar! haha läste kommentarerna här. En firma där man hjälper fattiga...kuligt...undra om det går runt...moahahaha. Kram