23 feb. 2008

Aaaah vad jag känner mig hurtig: upp kl.7.30(av egen maskin faktiskt) och sedan till ridhuset.
Lilldottern klarade banan galant och fick en fin rosett.
(vem tror ni var mest nervös innnan och sprang på toa typ 7 gånger? Inte var det dottern och inte var det hästen...)
På vägen hem inhandlade jag en "microfibersuperduperlyxoeasyfönsterskrapa med flexidexiteleskopskaft".
Nu borde fönstren bli tvättade av sig själv nästan.
Tusan vad det blåser.
Ska ner en snabbis och kolla om "Marken" finns kvar eller blåst bort.
Ska köpa 2 meter tyg(har spanat in det nån vecka) att hänga på sovrumsväggen.
Så kanske den orangea väggen dämpas LITE i allafall...hoppas...
Ommålning lär dröja.
Projekten är många och tiden är så liten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sitter här vid datorn fast jag skulle behöva gå ut i den fina vädret..Sitter man i lä så är det så himla skönt...
Igår så var vi ner till "marken" och då blåste det kalla vindar må du tro...Vi var inte så länge eftersom barnen klagade....
Vi hann köpa lite skräp som vanligt inan vi åkte hem....

LoWa sa...

Och vi fick inte med oss några ungar. En är på sorf och en sitter vid datorn... Lite godis blev det till de andra i familjen. Jag hoppas kunna stå emot!

Anonym sa...

Du är duktig du!
På måndag ska jag börja..ingen ide att börja nu i helgen....
Få se om det går den här gången...

LoWa sa...

Är peppad att behärska mig för nästa helg är det bröllop och veckan efter utlandsresa. Och sen kommer SOMMAREN...