17 feb. 2008

Lördag hela veckan

Inatt har jag sovit pissdåligt. Sprungit på toa 3-4 gånger. Frusit. Svettats. Våndats.
Och nu är jag trött och less.
Börjar få ont i halsen. Vill inte att helgen ska vara slut.
Tog ett jätteryck och lade in all tvätt i garderoberna. Mitt absoluta hatgöra.
Brukar vänta med det tills alla kläder är slut i garderoberna.
Men nu är det gjort och livet känns lite lättare.
Men jag vill ändå inte att helgen ska vara slut.
Jag vill ha lördag hela veckan lång!!
En tröst i all misär är att om en vecka är det sportlov=ledig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, först och främst vill jag gratulera till din blogg, du är så ungdomlig av dig.
Det där med tvätten finns det en lösning på – köp nytt!
Jag är hos din kusin och här finns det också ett berg av ren tvätt. Även här har jag kommit med en lösning – ung och fräsch 18-årig barnflicka!
Lördag hela veckan låter jobbigt, kröka och…

Hoppas att du kan sova bättre i natt…

/Per

LoWa sa...

Hur gammal tror du jag är??????
Akta dig för barnflickor! Du vet väl hur det gick för Tito...
Hade ni kul på svensexan?

Anonym sa...

Det var kul på svensexan.

/Per