24 feb. 2008

Supersöndag

Söndag utan söndagsångest!
Härligt att kunna njuta fullt ut av söndagen.
Har sportlov hela veckan!
Idag har jag pysslat ihop en krans till verandan.
Sambon tycker den ser ut som en spökfångare(???).
Jag fattar inte att jag ens bad om att få höra hans åsikt. Vad vet han om kransar?
-Är DU nöjd med den? frågade han mig.
Alltså var inte HAN nöjd med den...
Och javisst, den blev väl inte snyggaste kransen i stan men den duger bra. Så det så.
Dessutom behöver ju inte han se den på hela veckan för nu har han dragit till jobbet igen.
Jag kanske skulle fixa en till, som han kan hänga utanför husvagnen. Som skrämmer bort spöken och galna Göteborgare. =)

Var och tränade idag igen: tog i så jag fick både yrsel och synbortfall.
Ska man vara fin får man lida pin.

Imorgon ska vi jaga kläder till bröllopet som vi ska på nästa helg.
Svårt att veta hur uppklätt det ska vara.
Ska be en bön om att jag ska hitta nåt jag ryms i.
Det kommer inte bli lätt.

Inga kommentarer: