21 feb. 2008

Dags för val

Inatt som var missade vi tyvärr (tjenare...) månförmörkelsen.
Det går väl fler tåg. Om en sisådär 50 år.
Tydligen hade det inte synts(vad man nu skulle se) på grund av moln.
Så det var ju tur i oturen att jag inte satt där på pass med kikaren.

Nu börjar valen hopa sig.
Jag måste välja och bestämma mig i flera olika sammanhang.
Små och stora.
Jag som inte ens kan bestämma färg på soffkuddarna utan att våndas 5 nätter i sträck.
Åh - varför finns det inget facit till Livet.
Jag skulle bara vilja glutta lite, lite ibland...
Så nu blir det till att sitta och klia sig i huvudet hela kvällen.

Idag har jag vandrat på rosa moln på arbetet.
Mina nya jobbtofflor sitter som handen i handsken...eh...foten i skon. Såååå sköna.
Jag var så nöjd att jag rev av en liten stepp inför eleverna.
De blev SÅ imponerade! =)
(ska kanske ha en liten uppvisning i stepp inför mina kära kollegor oxå. Eller inte.
De är nog inte fullt så lätta att imponera på.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Fan vad tungt det är just nu... L är så j jobbig alltså det känns skit drygt.

/ L

Vickiehickietorian sa...

tack för täckuppdragningstipset!

jag vill också se en step! jag skulle vilja kunna det!