29 feb. 2008

Nedräkning...

Sablars vad fort domhär dagarna gått när jag varit solo.
Endel undrar om jag haft tråkigt?
-Inte en sekund!!
Igår kväll kom sambon hem.
Han har hållt sig ganska lugn. Fast snarkat typ halva natten...
Och nu när som helst kommer barnen hem igen.
Helgen är späckad så det är bara att kasta sig in i tempot igen med fixa, dona, väckarklocka, ringa, skjutsa, packa, kolla, ordna osv.

Idag fikade jag på stan (IGEN!) med en kollega. Mysigt.
Vi pratade om våra tonåringar och kom fram till att de har lite likadana egenheter.
Lämnar alltid lite på tallriken (är inte gott med sista tuggan) och dricker inte ur det sista i glaset.(slemskvätten...)

Min ålderdom ska jag tillbringa på café.
Och med tanke på min ålder så är det väl lika bra att börja så smått nu.
Började dricka kaffe i somras efter lite påtryckningar.
Och äta bakelser kan inte vara nåt större problem att vänja sig vid!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi fikar aldrig "nästan " ihop på stan.......tror jag får bestämma ngn dag där jag tror du går ner...så vi kan göra det.....:0)....
Du gör så mkt kul ju som jag missar.....

Anonym sa...

Fan, var illa jag skriver ser jag nu...Tangenterna sitter inte där jag vill att de ska sitta....Få skylla på "xxx".....

LoWa sa...

Är det fröken larsson nu igen som är anonym??? =)