18 apr. 2008

FREDAG

Jahapp mina vänner!
Då var det fredag igen. Solen skiner. Livet leker.
Och jag cyklar till jobbet alldeles strax.
Återstår att se vad helgen bjuder på!

Har alltid önskat mig ett olivträd.
(i varje högaktad inredningstidning finns det ett dussin olivträd!)
Min svägerska hade köpt ett olivträd härom veckan och när hon visade det för mig så utbrister jag avundssjukt att ett sånt har jag ALLTID velat ha...
Och hon svarar: Varför har du inte köpt ett då????????
Ja, varför har jag inte det?
Ibland kan jag vara så konstigt snål.
Dumsnål.
Så igår var jag lite torsdagscrazy och knallade ner på stan och köpte mig helt sonika ett OLIVTRÄD!!
Nu gäller bara att se till att det överlever, annars kommer jag att gräma ihjäl mig över de där 249:- som det kostade...

Ha en bra dag allihopa!
Dags att trampa iväg.

Inga kommentarer: