24 apr. 2008

Torsdagstema

Nu är det torsdag och snart är det helg!
Skönt, för oss som är lediga. =)
Torsdagens tema är
(usch, detta var inte så kul med tema men jag måste slutföra det)
RUTIG:

Rutigt är kul.
Önskar mig en rutig kökstapet i mitt nästa kök - eller nästa liv.

Gick en promenad med S idag igen. Vi gick igår oxå.
Gäller att få upp kondisen inför Vårruset!
Slängde på mig stegmätaren och fick ihop 6900 steg. Känns bra.
Ska nog ha stegmätaren på mig hela dagen imorgon.
En tidigare kollega till mig lånade den på jobbet.
Hon ville kolla hur mycket hon gick på en dag.
En äldre, skröplig och lite förvirrad kvinna.
När arbetsdagen var slut skulle vi läsa av den men den satt inte kvar i byxlinningen.
Hon hade varit på toa 4 gånger så hon var helt övertygad om att hon spolat ner den...
Haha - det var ju ganska komiskt tyckte jag.
Hon tyckte mest det var pinsamt.

Nu ska jag ta 3 steg bakåt och tippa ikull i sängen!
Nattinatt!

Ps. Skulle ha hunnit med en utmaning idag men nån som spelade poker kom emellan.
Ska försöka hinna imorgon.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

hej en hälsning från dina hemtrakter!
tänk om jag kunde skriva på dialekt...