9 apr. 2008

I´m in heaven.
Eller förresten: Jag har varit i heaven!! I 2,5 timme!
Nu är jag mörare än mörast.
Vill tillbaks och bli mera knådad, klämd, smekt och ompysslad...
Det var så härligt!
Tack söta, rara underbara människa som pysslade om mig så!!
Till och med pormaskklämningen och aha-syran har sin tjusning. Ontskönt.
Jag är väl kanske lite maschoist - gillar när det känns.
Annars blir det kittligt om det är för löst.
Håhåjaja - kommer ta en stund innan jag landar igen.
Och då förhoppningsvis i sängen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska kännas när man får massage tex...håller med dig fullt ut...
JAg har en udnerbar massör..hon tar verklgien i...och där är det oxå ontskönt...

Anonym sa...

ursäkta stavfelen i förra inlägget...börjar bli trött och då ser jag så glist......

LoWa sa...

Dags för läsglasögon?????
Hehe...