11 apr. 2008

Jahapp


Nu var det fredag igen då!
Och i samma stund jag kliver innanför dörren här hemma så går jag ner i komaläge.
Alla ambitioner jag sparat till helgen är puts väck.
Jag hoppas jag laddat om tills imorgon!
Och var laddar man bäst: i soffan!!
Ska bara iväg och hyra film först med lilldottern.
Stordottern och hennes kompis ska sova hos killkompisar i Heby.
Det kommer visst finnas cider där så vi har haft ett snack om det.
Och familjen hon sover hos har full koll. Känns skönt.
Det är väl nu det börjas på liksom med både det ena och det andra.
Som tonårsförälder får jag ha både ögon och öron på pejl.
Tänk att man tyckte småbarnsåren var jobbiga...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu..nu är man där..fast man inte trodde man skulle komma dit för det är så långt kvar har man tänkt...Vips så står barnen där och de är ungdomar...
Man vet ju att dagen kommer men inte inte att den skulle vara så nära....
Det är bra "kids" vi har :0)...