10 apr. 2008

Modell för några timmar!


Nu vet jag inte om jag törs skriva mer om hur ompysslad jag blir...
Är kanske en och annan som kan bli lite avis misstänker jag. =)
Hade förmånen att få vara "hårmodell" på Linda`s idag.
Så jag har blivit pysslad och donad med igen.
Börjar bli en vana!
Jag är urkass på frisyrer och hår. Vet inte alls hur jag vill ha det.
Det enda jag någorlunda vet är hur jag INTE vill ha det.
Hon fick ganska fria händer och här ser ni resultatet.
Himla snyggt va!? Jag är jättenöjd. Tack å tack!!!
Hoppas bara att det ser lika bra ut när jag vaknar imorgonbitti...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det gäller att ha rätta kontakter må jag säga....Snyggt!!!

Vickiehickietorian sa...

jaja, inte nog med att du blir pysslad hit och dit du ska var fin när du vaknar också!!! :P


hahah, nu har jag gjort min första smiley! vilket bök.

Annis sa...

Härligt att ligga på topp! De flesta kvinnor är ju faktiskt för på tok dåliga att ta hand om sig själva.

Kram och trevlig helg!