22 apr. 2008

Vojvoj

Satt o pratade med en kille i 20-års åldern som jobbar som vikarie på mitt jobb.
Det visade sig att han kommer från precis samma världens ände som jag, utanför Västerfärnebo.
Helt sjukt knasigt tyckte vi! (ingen brukar ens känna till de trakterna)
Ännu sjukare blev det då vi kommer fram till att jag varit barnflicka åt hans bästis.
Som gör lumpen nu.
Han var då en liten bebis på 6 månader och jag var en liten tjej på blott 18-19 år.
Jag har alltså alldeles "nyss" gått o bärt på nån som håller på och gör lumpen...
Helt hysteriskt sjukt. Fan vad gammal jag blivit. Över en natt liksom...

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hhua, tänk dig när du har så gamla barn som jag... han fyller 20 år! om en månad.
20 år!

Olle sa...

Visst är det jobbigt när man inser att man faktiskt inte är så ung som man tror sig vara!? :P

LoWa sa...

Mmmmm... Inte kul alls... För man känner sig inte så gammal som man trodde man skulle göra när man blir äldre. Mogen lär man väl aldrig bli liksom. Håhåjaja...