15 apr. 2008

Me like

Nu kommer jag att släppa värsta bomben.
Med risk att tappa alla tappra besökare på min blogg.
Alltså: JAG TYCKER ATT LULU CARTER ÄR SKITBRA!!!!!!
(och det verkar som att jag är en av få som gillar henne)
Ni vet, och för er som INTE vet, så är det ju tjejen som inreder i "Äntligen hemma".
Lång hår, urringade blusar, långa naglar och LJUSrosa läppstift.
Hon är ju bra!
Inreder snyggt som tusan (lite för mycket tingeltangel bara för att jag skulle vilja ha så hemma men i övrigt så är det finfint!) och har verkligen öga för färg och form.
Me like alot.
Vad tycker ni??

2 kommentarer:

Annis sa...

Man ska ju lära sig att skilja på sak och person är min enda kommentar.

PS. Jag är "frisk" nu, är du? =). DS.

LoWa sa...

Japp - och med tanke på vad som anlänt idag så stavas min depp P-M-S. Har anat det tidigare men har inte haft några såna känningar när jag var yngre. Detta är väl en försmak av klimakteriet kanske. Mjukstart. :-(