20 apr. 2008

Stattnatt

Jaha - så blev det i alla fall att jag hamnade på Statt.
Hade kanonkul i början: dansade och stod i men framåt 1 kroknade jag lite och min kära kamrat drabbades (som vanligt ) =) av akut hunger så vi lallade till korvmojjen.
Därifrån och vidare hem tog jag sällskap med en annan kamrat.
Blev erbjuden poliseskort men avböjde vänligt.
Väl hemma kröp jag snabbt i säng men stordottern och hennes kamrater höll sig uppe till 4...
Statt i alla ära, men nu längtar jag till att sitta ute och grilla och festa lite i min eller någon annans trädgård. Det är något mysigare!

Pigg som en lärka (nja...) studsade jag upp klockan 10 och har nu hunnit måla ett till varv på ett av mina projekt.
Ska nog sova lite middag innan Voltigemötet. Vore ofint att somna där.
Skallen dunkar lite grann och vätskenivån är inte riktigt ikapp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag längtar oxå efter hemmapartaj inget statt för mig!

kul att se dig en hysteriskt snabb sekund. stod i toakön tror jag...

LoWa sa...

Japp - hysteriskt kissnödig tror jag du var!? Stod o rykte i handtaget och mumlade: jag ska in här! =)
Ja det var kul o ses! Nästa gång kanske vi hinner prata lite oxå!?
Medans vi står och vänder majskolvar på grillen... Mmmmm...