2 juni 2008

Bloggchock!

Efter kroppschockerna kommer här en bloggchock:
Jag är tillbaka!
Hoppas ni saknat mig!
Men med tanke på zero kommentarer sista veckorna så är jag väl sedan länge glömd och begraven...
Och då kan jag bara hoppas att ni gläds åt att jag är på banan igen.

Vad kan jag skylla mitt blogguppehåll på?

1. Vädret - alldeles för fint för att sitta inne och blogga.
2. Huset - alldeles för förfallet för att jag ska fortsätta prioritera bloggandet.
3. Förhållandet - alldeles för eftersatt sedan bloggen kom in i mitt liv. (haha - skojar bara)
4. Tiden - alldeles för kort för att räcka till bloggandet in den utsträckningen jag önskar.
5. Fantasin - alldeles för dålig för att fylla en blogg varje dag.
6. Livet - något för händelsefattigt (passar mig dock utmärkt) för att generera smaskiga inlägg dag ut och dag in.
7. Ungarna - ska ha mat och tillsyn var och varannan dag. Och tvätt blir det också.
8. Jobbet - alltså jag har liksom inte tid med det nå längre. Jag har ju ett liv att leva oxå. Typ.

Ja - listan kan göras lång...
Men nu är jag igång igen och inget kan stoppa mig! Hehe!
Jag återkommer med lite rapport om vad jag gjort då jag inte suttit och filat på nya inlägg.
Kort på ditt och datt blir det oxå.

Sommaren är här för att stanna! Och jag med!

4 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

nu känner jag mig som Gert Fylking.

Äntligen!

Anonym sa...

Vad bra att du är tillbaka.Jag blev nästan lite orolig att det var någonting.Kram

Anonym sa...

Härligt !!!

Annis sa...

Känner igen mig, så blir det ibland. Men du, snart är vi ju låååånglediga och du kan det bli andra kanelbullar på bloggandet.

Kram