24 juni 2008

Kvinnor kan (om dom vill)

Jag kan inte låta bli att lägga ut lite "under-arbetets-gång-kort":

Här ser ni gamla rosa tapeten och nu är det för sent att ångra sig...
(jag hade mina tvivel på detta stadium)

Och här är en liten "sneakpeek" (stavning nån??)!
Blir nog fasiken skitbra.
Ska målas en gång till imorgon.
Jag är nog lite mallig faktiskt - och nu vill jag måla hela världen!
Eller i alla fall resten av alla rum i kåken...
Jag kanske har varit målare i ett tidigare liv? Moooaaahaa!!!!

Nu stundar köpemat och "allsång på Skansen".
-"Because I´m worth it!!"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad händig du är....Det enda jag har gjort i huset är att måla vårat sovrums tak....Jag har inte tålamod och sedan är jag en sådan där perfektionist(stavning?)...Jag skulle stå där med en bit tapet i flera timmar för att få den rakt...och det skulle sluta med att den är ihopkrynklad för att användas...
Snyggt blev det så nu är dottra väl nöjd....

LoWa sa...

God morgon! =)
så du menar att jag är en slarvmaja??? Grrr...
Det handlar mer om att ska det bli gjort får jag göra det själv.
Honkommer hem ikväll så då får vi se vad hon säger! Och sen ska ju tapet upp oxå på 2 väggar så det är en bit kvar...

Vickiehickietorian sa...

det ser bra ut! och vi kan! hemma hos oss är det jag som tapetsrar...än så länge.jacob kommer vi väl utnyttja tids nog!

LoWa sa...

Ja just ja så var det ja! Så kör jag fast vet jag var hjälpen finns! =)

Anonym sa...

Nej,nej,nej...jag pratade om mig själv när jag menade att vara perfektionist...Inget mot dig...Ibland är det svårt att förklara sig i ord för jag själv vet ju vad jag mena...Jag gör ett nytt försök...
En del kan klippa och jag kan det inte...Det blir kortare och kprtare för attj ag ska jämna till det och till slut blir det inget kvar....
samma sak med att tapetsera eller ngt dylikt...Förstår du mig nu..
Du kan ju det där..du är duktig..:så det var absolut inget mot dig...

LoWa sa...

Haha - jag fattade vad du menade! Skojade ju med dig!
A blev nöjd. Puh. Annars hade jag blivit tjurig...