8 juni 2008

Helt slut...

En hel dag med voltige än mer än vad jag pallar...
Särskilt som 2 gapiga herrar inte behagade vända hemåt förrän vid 2 på natten...
De arma barnen låg oxå sömnlösa till dess.
Den 3:e herrn tillhör bohaget, och han tassade tyst i säng när han blev övergiven av kamraterna.
Jag är helt slut och trött.
Nu tassar jag i säng.
Veckan blir späckad med allt vad det innebär med sommaravslutningar både hit och dit.
Och ändå kommer jag missa hälften.
Jag får det helt enkelt inte att gå ihop. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du sover sött inatt så du orkar med morgondagen!!!
Ja denna stress innan avslutningen känner jag igen alltför väl....
Ni kanske även har avslutning på ditt jobb...Två avslutningar att ha koll på..Hugga!!!

Anonym sa...

Hörde att du hade besök.. I min stuga var det desto lugnare! Konstigt..