3 juni 2008

Kortkvällen

Detta kommer inte bli lätt:
Att försöka berätta vad jag gjort mellan 22 maj och dags datum...
Fråga mig vad jag gjorde igår - och jag måste be att få betänketid...
Minns i allafall att förrförra fredagen anlände ett gäng damer från mitt jobb.
Vi åt GI-paj och efterrätt och sedan skulle kortleken fram. Och godiset!
Vinet stod framme hela tiden!
Jag hatar att spela kort i vanliga fall men de lyckades övertala mig att vara med.
Och faktiskt, när jag någotsånär greppat reglerna, så var det riktigt kul.
Spelet hette "plump".
Förmodligen nåt som ni alla utom jag känner till.
Vi hade himla trevligt!!

Här ser vi kollegan C:s kort som tog oss till toppen!
(vi spelade i lag första omgången)

Mina kollegor är ena riktiga "sundisar" till vardags men till helgen släpper de visst alla hämningar! =)

Inga kommentarer: